Indlæser Begivenheder

JAM-SESSION MED HARBECK/GOWER-POOLE/ELHØJ

Mathias Harbeck, Benjamin Gower-Poole og Rasmus Elhøj er alle tre undervisere på Holbæk Kulturskole. Udover at være kollegaer på Holbæk Kulturskole er de alle tre musikere funderet i jazzen. De har spillet sammen i mange år i forskellige big bands og jazzgrupperinger. I dag spiller de bl.a. med Balkan Basterds, TINGO og Vejgaard/Brunbjerg/Elhøj.

Der vil herudover også være klaver, guitaramp og mikrofon til rådighed.

Trioen spiller et åbningssæt og herefter vil scenen være åben, både for etablerede musikere og de unge.

Line-up:

Mathias Harbeck – Sax / Benjamin Gower-Poole – Bas / Rasmus Elhøj – Trommer og mange flere